Coachview support

nieuw ticket ticket status

Nieuwe versie Coachview.net - juli 2015


De selfservice mogelijkheden breiden zich steeds verder uit waardoor het werken met Coachview.net nog gemakkelijker wordt. Zo is het vanaf deze release mogelijk in Coachview.net in te loggen met een druk op de knop (Single sign-on), doordat je al bent ingelogd op je eigen bedrijfsnetwerk. Op korte termijn zal deze aanvulling ook beschikbaar zijn voor het opleidingsportaal.


Verder zijn er in deze release weer een aantal door jullie aangegeven tickets opgelost om het gebruikersgemak verder te verhogen.


We hopen dat we Coachview.net weer iets beter hebben gemaakt en wensen jullie veel gebruikersgemak! Als je nog ideeën hebt voor verbeteringen dan zijn deze uiteraard van harte welkom. Heb je nog vragen meld deze of je opmerking of verbetersuggestie aan een van onze support medewerkers: support@coachview.net. Het liefste natuurlijk via de Ondersteuning-knop in de applicatie.


Voor het hele nieuwsbericht lees dan de releasenotes van juli.


Hartelijke groet,
Team Coachview.net

Aanmelden om een reactie te posten

over onze support

Op support vind je de kennisbank van Coachview. Hierin vind je de meest gestelde vragen aan de helpdesk en uitgebreide informatie om met modules te starten. Mis je iets? Laat het de telefonische helpdesk weten via 088 44 88 555, of stuur een mail naar support@coachview.net