De chat is even niet beschikbaar

Coachview Articles

Que pouvons-nous faire pour vous aider aujourd'hui ?

Nieuw in versie 44

Versie 44 staat voor je klaar. Deze keer met mooie verbeteringen aan onze Docenten App en een uitbreiding aan doelgroepen die deze functie enorm flexibel maakt! O ja, had je ons nieuwe Opleidingsportaal al gezien?! Weer genoeg nieuwe functies om de administratie mee te optimaliseren.

Uitbreiding criteria doelgroepen

Wil je meerdere criteria combineren in een doelgroep? Dan kon je in het verleden niet meer van één soort selecteren. Dit is vanaf nu verleden tijd! Combineer nu eenvoudig meerdere functies, afdelingen, persoonscategorieën of bedrijfscategorieën. Zo maak je nog specifieker doelgroepen voor bijvoorbeeld onze Mailchimp koppeling of het tonen van opleidingen op het Opleidingsportaal.

Meer over doelgroep en aanbod tonen op het opleidingsportaal.

Docenten App

Telefoonnummer en e-mailadres van deelnemer zichtbaar

Vanaf nu zie je in de docenten app ook het telefoonnummer en het e-mailadres van de cursist. Zo kan een docent altijd direct contact opnemen met de cursist als dit nodig is.

Functie en bedrijf van deelnemer zichtbaar

Als opleider geef je vaak opleidingen voor verschillende organisaties. Hier kom je enorm veel cursisten tegen. Hierdoor is het voor docent nodig meer te weten van cursisten dan alleen de naam. Vanaf nu wordt dan ook de functie en de organisatie van de deelnemer getoond in de Docenten App. Hierdoor hebben docenten nog meer overzicht.

Link naar virtual classroom

Online lessen zijn sinds Corona niet meer weg te denken. Daarom is informatie over de online opleiding enorm belangrijk. Vanaf deze versie tonen we dan ook de online vergaderlink bij de opleidingen in de Docenten App. Zo kunnen docenten vanuit de app supereenvoudig in de juiste virtual classroom stappen.

Meer over virtual classroom:

Opleidingssoort: leg het lesprogramma vast in onderdelen.

Wijzigen van een gestempelde onderdeel van een opleiding.

Meer over de Docenten App:

Docent App: introductie voor de docent.

Docent App: zo gebruik je de app op jouw telefoon.

Docentnaam bij opleidingen panel op personal dashboard

Gebruik je het Personal Dashboard om je opleidingen te monitoren? Dan wil je bij de lopende opleidingen ook de ingeplande docenten zien. Zo weet je precies wie waar moet zijn op het juiste moment. 

Meer weten: 

Hoe stel ik mijn Personal Dashboard in?

Aanvraag factuurblokkade opheffen

Sinds enkele versies kon je per debiteur al automatische facturen tegenhouden. Dit is bijvoorbeeld handig als je speciale afspraken hebt voor bijvoorbeeld verzamelfacturen. Wil je snel een factuurblokkade opheffen of instellen? Dan doe je dit vanaf nu ook voor álle bestaande conceptfacturen. Zo weet je zeker dat er geen onbedoelde facturen meer worden verstuurd.

Meer weten:

Blokkeer te versturen conceptfacturen.

Factureren zonder btw in Twinfield

Heb je klanten met een bijzondere btw regeling? Dan wil je facturen zonder btw kunnen versturen en inboeken. Voorheen was het niet mogelijk deze facturen met onze koppeling goed naar Twinfield te sturen. Dit is vanaf nu verleden tijd! Heeft een factuurregel met 0% btw? Dan stuurt de Twinfield koppeling vanaf nu geen BTWCode meer mee, waardoor de factuur goed in Twinfield komt. Dit kan je instellen in het service center bij de Twinfieldkoppeling

Meer over de Twinfieldkoppeling

Bedrijfs- en persoonscategorieën in inschrijfformulier nieuwe Opleidingsportaal

Gebruik je categorieën om informatie over cursisten te verzamelen? Dan wil je deze informatie niet zelf handmatig invullen. Vanaf nu kan je dit door de cursist zelf laten doen door categorieën vanuit het opleidingsportaal mee te sturen in een webaanvraag. Zo voorkom je onnodig veel handmatig werk.

Portaal bekijken

Klein maar fijn 

ICS agenda bijlage is uitgebreid met Opleidingscode, Opleidingsnaam en Opleidingsonderdeel naam

Geen foutmelding meer bij een handmatige mailing naar docenten

Linkjes voor Zoomvergaderingen worden nu beter ondersteund

Mailing op opleidingsvraag geeft geen foutmelding meer

De terugknop bij externe documenten geeft geen foutmelding meer

Docent App werkt nu nog beter met de browser Safari

1 commentaire

Goedemiddag, 
ik heb een vraag over het tonen van de docenten bij de opleidingen op het dashboard. kunnen we er ook voor kiezen om dit uit te schakelen?
ik vind het er sowieso heel onrustig uit zien maar ik mis (in de trainingsomgeving) ook namen van docenten die wel in de opleiding staan. in het voorbeeld dat ik mee stuur staat bij de eerste opleiding 1 naam gedeeltelijk in beeld en 1 naam helemaal niet. Zal dit in de live omgeving straks anders zijn?

Verder hebben wij 1 cursus waar wel 26 docenten in kunnen staan,  lijkt mij niet echt overzichtelijk om dit op het dashboard te hebben.

image

Graag hoor ik van julie,

Met vriendelijke groet,
Thea Buntsma
Stichting ALSG