Coachview support

nieuw ticket ticket status

Nieuw in versie 11



Onze nieuwe versie is stipter dan ooit. Want je kunt acties nu aftrappen op een aantal minuten of uren voor of nadat een opleiding begint of sluit. Ook goed nieuws: er zijn 2 opties bijgekomen voor de financiële status van een factuur en je kunt de status van een opleiding automatisch verzetten.




De olifant in de digtale kamer is natuurlijk ons prachtige inlogscherm. En dit scherm is niet alleen een cosmetische upgrade. Het hele inloggen is op de schop gegaan als voorbereiding op de plannen voor 2019. 



Documenten en Acties

 

Workflow wijzigen open opleidingen

Als je de workflow van actietemplates wilt wijzigen zie je in eerste instantie alleen de lopende opleidingen. Dit hebben we gedaan zodat je niet per ongeluk de oude opleidingen activeert voor nieuwe mailings.

 

Actieworkflow wijzigen met schijfrechten

Alleen als je schrijfrechten hebt kun je nu actie templates in andere workflows wijzigen of toevoegen.

 


Automatische Workflow

 

Status opleiding verzetten

De status van een opleiding kun je nu via een automatische actie verzetten. Als opleiding X de status Uitgevoerd heeft, dan kan je deze na X voorwaarden verzetten naar afgerond. 

 

Uren of minuten voor of na een actie starten

Voorheen kon je op op een tijd, of dagen voor en na een actie aftrappen. Nu kan dat op een aantal minuten, of uren voor of na een tijdstip. Bijvoorbeeld 5 minuten voor een onderdeel eindigt, alvast de evaluatie sturen. Of 15 minuten voor een onderdeel met een webinar begint de link naar de webinar sturen. De optie van minuten en uren is overal toegevoegd waar een start- en eindtijd bestaat.

 

 

Verkoop

 

Financiële status voor aanvragen aangepast

Bij een aanvraag is de financiële status aangepast. Voortaan heb je 5 opties: 

1. Te factureren

2. Conceptfactuur

3. Deelfacturatie

4. Openstaande factuur

5. Betaald

 

Je kunt hier op filteren in het aanvragen overzicht. 

 

Kolom betaaldstatus: 

Nee = niet betaald, of niet volledig betaald.

Ja = alles betaald. Dus ook alle deelfacturen.

 

 

Koppelingen

 

Bug moodle: gebruikers aanmaken

Een gebruiker met diakritische tekens aanmaken werkt niet in Moodle. 

Gebruikers met diakritische tekens in Coachview, zetten we om zonder diakritische tekens. (á é Ú ü etc. )

 

Bug moodle: passwords aanmaken

Coachview blijkt strenger te zijn in de veiligheid van het password. Als we nu een nieuw password maken hanteren we de veiligheid zoals gehanteerd in Moodle. 

 


Algemeen / Kleine wijzigingen

 

Geavanceerd : nieuwe locatie

De knop geavanceerde opties heeft nu een vaste plek in de software.

Hierdoor hoef je niet steeds overal te zoeken. 

Het tonen van resultaten van opleidingen hebben we versneld.

 

Zoals altijd hebben we ook performance en beveiligingsmaatregelen doorgevoerd. 

 

Nieuw inlogscherm

Het nieuwe inlogscherm is sinds gisterenavond live. 

Dat heb je vast al gemerkt. We introduceren de Coach. Die je helpt vanuit jouw problemen. 

Ben je je inlognaam kwijt, neem dan even contact op met onze helpdesk (088 44 88 555) (omdat je passwordmanager niet meer werkt op de nieuwe url: app.coachview.net) 

 

 

Bugs

Icoontjes in Edge werkten niet altijd. 

Zoekcriteria wissen in de docent- en locatieplanning werkt weer naar behoren. 

 

 

Opleidingsportaal

 

Flowchart in Opleidingsportaal Verbeterde Responsiviteit.

1 opmerking

Hoe kan ik de automatische actie aanmaken om de status van een opleiding te verzetten?

Aanmelden om een reactie te posten

over onze support

Op support vind je de kennisbank van Coachview. Hierin vind je de meest gestelde vragen aan de helpdesk en uitgebreide informatie om met modules te starten. Mis je iets? Laat het de telefonische helpdesk weten via 088 44 88 555, of stuur een mail naar support@coachview.net