Coachview support

nieuw ticket ticket status

Nieuw in Coachview 5.0 Mailchimp, CertWell koppeling en verzamelfacturen


 image


Hallo 2018! Naast de pepernoten en oliebollen hebben we de afgelopen weken een mooie Coachview versie afgebakken. Met in de hoofdrol MailChimp, verzamelfacturatie en een koppeling met CertWell voor je examenresultaten. En er is meer, een nieuwe manier van werken.


Dit zit er in de release

 

 

MailChimp

Op veler verzoek is ie er eindelijk: de MailChimp koppeling. En die hebben we grondig aangepakt. In combinatie met doelgroepen koppel je nu eenvoudig een groep mensen aan je emaillijsten in MailChimp. Inclusief velden uit Coachview. Doelgroepen stel je helemaal zelf samen. Vervolgens schuiven we automatisch wijzigingen door naar MailChimp. Let op: alle mensen die nu al in je lijst staan, komen NIET in Coachview. De koppeling kost €25 euro per maand voor één instantie. Je kunt er meerdere aanzetten

 

Wil je MailChimp koppelen met Coachview? Neem dan contact met ons met de helpdesk.

Op de kennisbank ontdek je precies hoe de MailChimp koppeling werkt.

Module: Koppeling in Service Center

 

 

CertWell

Er staat een nieuwe koppeling klaar. CertWell. Deze lijkt qua werking op de koppeling met een e-learning. Want het registreert de resultaten van examens. Handig zodat een werknemer één centraal dossier heeft. Werk je ermee en wil je graag koppelen met CertWell, neem dan contact op met onze helpdesk.

Module: Koppeling

 

 

Verzamelfacturatie

Heb je meerdere offertes open staan voor dezelfde debiteur?  Dan kun je die nu eenvoudig factureren in één factuur. In deze versie introduceren we namelijk verzamelfacturatie. Op drie locaties binnen Coachview kan je het starten. Zodra je een factuur wilt aanmaken, vanuit de debiteur en vanuit het aanvraag scherm. Benieuwd hoe je ermee aan de slag gaat? Lees dan verder in het uitgebreide kennisartikel over verzamelfacturatie.


Module: Verkoop

 

 

En verder

 

Tab saldo in Personen detailscherm werkt weer.

Module: personen / opleidingen

 

Aantal deelnemers invoeren voor een opleiding

Vanaf nu kan iemand die een opleidingsaanvraag doet direct het totaal aantal deelnemers toevoegen. Handig als je klanten hebt die nog niet precies weten wie er mee komen, maar wel weten dat het er 5 zijn. Weet de klant van 2 personen dat ze wel de gegevens? Dan voegt hij deze in en maakt Coachview van de andere 3 een anonieme aanvraag die jij dan weer kan verwerken. Zo kan je facturatie direct starten. 

Module: Opleidingsportaal

 

Instellingen in zoekfilters blijven nu opgeslagen

Wil je in de tijdlijn alleen locaties terugzien in plaats van docenten? Je hoeft dit nu slechts één keer in te stellen en je zoekinstellingen blijven bewaart tot je het verandert. Dit scheelt kliks en kostbare laadtijd.

Module: Planningsmodule

 

Verholpen

De mailto: link werkt weer in Chrome

De ondersteuningsknop voor de helpdesk werkt weer in Chrome.

Een bestand uploaden met een extentie in hoofdletters (bijv: . JPG) werkt weer.



Webinar op 8 maart 2018

Nee, ik heb me niet verslapen. Om niet teveel van je kostbare tijd in beslag te nemen hebben we ervoor gekozen om de 3 versies een webinar te houden. 6 maart lanceren we de derde versie in de nieuwe opzet. 8 maart kun je dan direct aan de slag. Dan is het inhoudelijk sterker. Volgende week ontvang je in ons jaarlijks gebruikersonderzoek de vraag naar je voorkeur. Eventueel nemen we daar nog stappen op.



Achtergrond: Nieuwe release, nieuwe kansen

Eind 2017 hebben we onze manier van werken in de software aangepakt. In plaats van elke 7 weken een nieuwe versie, serveren we nu elke 4 weken een nieuwe versie. Zo ontwikkelen we efficiënter en nog dichter op de huidige tijdsgeest. Die nieuwe manier van werken, geeft ook kansen voor de webinars, kennisbank en de release notes.

 

Dit verandert ook:

·        Voortaan houden we ná elke 3e nieuwe versie een webinar. De inhoud is daardoor interessant voor elke gebruiker. De tijd die je vrij boekt levert dus meer op.

·        Versies gaan van maandnaam terug naar hun nummer. Nu versie 5.0.

·        Release notes krijg je elke 4 weken op de dag ná livegang en verhuizen naar de kennisbank.

·        Voor de belangrijkste zaken werken we direct de kennisbank bij. Je kunt dus direct aan de slag.


Veel succes met de nieuwe versie!



Aanmelden om een reactie te posten

over onze support

Op support vind je de kennisbank van Coachview. Hierin vind je de meest gestelde vragen aan de helpdesk en uitgebreide informatie om met modules te starten. Mis je iets? Laat het de telefonische helpdesk weten via 088 44 88 555, of stuur een mail naar support@coachview.net