Coachview support

nieuw ticket ticket status

koppeling plastic pasmaker aan CV

Beste medegebruikers van CV.

Ik overweeg om zelf de passen uit te geven voor de opleiding. Een plastic pas op creditcard formaat. Uiteraard wil ik dit laten aansturen door CV.

Er zijn diverse aanbieders van software en printer die aangeven dat ze met elke pakket gekoppeld kunnen worden.
Hebben jullie al ervaring met een goed software pakket en printer?
ik ben op zoek naar een printer met een laadbak voor de pasjes zodat ik ze achter elkaar kan uitprinten en niet 1-voor-1 moet inleggen oid.

Hoor graag jullie ervaringen.
Sienette van het HOf
Acrium Veiligheid

1 persoon heeft deze vraag

Coachview, hebben jullie al ervaring hiermee?

Wij hebben een template waarmee wij een PDF bestandje maken dat kan afgedrukt worden door een pasjesprinter.

Momenteel worstelen wij nog wat met het formaat, maar een oplossing is nakend.

Hervé Buisset

Opleidingscentrum De Nestor

Goedemiddag,

Wij gaan binnenkort live met coachview en nu zag ik deze post. Erg interessant, want wij geven al pasjes op creditcard formaat uit.

Het zou erg fijn zijn als dit inderdaad t.z.t gekoppeld zou kunnen worden aan CV.

Hoever zijn jullie met het opzetten hiervan? Van welke printer maken jullie gebruik?

Zelf hebben wij op dit moment een Zebra P110i.

Zoë Beeren

PMT Ground Crew Training Centre

Bij ons werkt het uitstekend.

De pasjes worden in PDF aangemaakt in Coachview, nadien moeten wij ze wel één voor één openen in Adobe Acrobat en afdrukken.

Het is een zeer grote tijdsbesparing ten opzicht van manueel de pasjes aanmaken.

Wij gebruiken een Matica Espresso pasjesprinter.

Hervé

Bedankt voor je snelle reactie Hervé. Goed te horen dat het bij jullie werkt en zo te horen zou dat ons ook een hoop tijd schelen.

Ik ga het onthouden, zodat we straks kunnen kijken of we onze Zebra printer er ook op aan kunnen sluiten :)

Zoë

Aanmelden om een reactie te posten

over onze support

Op support vind je de kennisbank van Coachview. Hierin vind je de meest gestelde vragen aan de helpdesk en uitgebreide informatie om met modules te starten. Mis je iets? Laat het de telefonische helpdesk weten via 088 44 88 555, of stuur een mail naar support@coachview.net