Coachview support

nieuw ticket ticket status

Nieuwe versie Coachview.net mei 2015


Het is weer zover: een nieuwe Coachview.net versie is klaar om live te gaan! Uit de stemsessie tijdens de Gebruikersdag bleek dat het automatisch kunnen versturen van evaluaties hoog op jullie verlanglijst staat (dé nummer 1 gewenste functionaliteit). De aankomende periode gaan we dan ook alles op alles zetten om dit voor jullie te realiseren. In de nieuwe versie is al de eerste aanzet gedaan om de Evaluatiemodule te verbeteren. Zo kun je:

  • per Opleidingsonderdeel evalueren;
  • evaluaties nu ook naar docenten sturen;
  • én zijn er flink wat gebruiksvriendelijke aanpassingen gedaan.

En ook in deze versie wederom veel opgeloste tickets. De meeste staan beschreven in deze nieuwsbrief. Heb je een (evaluatie- of opleidingsportaal)ontwikkelverzoek ingediend? Dan krijg je de oplossing uiteraard ook persoonlijk teruggekoppeld.

Voor de liefhebbers die alvast eens willen uitproberen. De verbeterde versie wordt vandaag in de loop van de dag (12 mei) beschikbaar gesteld in de trainingsomgeving. Op maandagavond 18 mei vindt de installatie in de live-omgeving plaats. 

Alle nieuwigheden weten? Bekijk dan het
gehele nieuwsbericht!

Hartelijke groet en veel plezier,
Team Coachview.net

 

Aanmelden om een reactie te posten

over onze support

Op support vind je de kennisbank van Coachview. Hierin vind je de meest gestelde vragen aan de helpdesk en uitgebreide informatie om met modules te starten. Mis je iets? Laat het de telefonische helpdesk weten via 088 44 88 555, of stuur een mail naar support@coachview.net