Coachview support

nieuw ticket ticket status

Betalingstermijn facturen

Het zou erg prettig zijn als de betalingstermijn van een factuur instelbaar is op bijvoorbeeld ultimo 14 dagen voor aanvang van de opleiding. Nu gebeurt het dat als iemand inschrijft de betalingstermijn gaat lopen op de verzenddatum van de factuur terwijl de opleiding pas over drie maanden begint. Dit is lastig ivm de controle op betaling en maning indien betalingstermijn is verstreken. Lijkt me dat andere gebruikers hier ook bij gebaat zijn.

1 opmerking

Op de roadmap van Coachview.net staat het automatisch creëren van de factuur. Hiermee kun je het factuurmoment bepalen en instellen. Op basis van dit factuurmoment geldt vanzelfsprekend een standaard betaaltermijn. Om nu de betaaltermijn te relateren aan de opleiding lijkt me niet direct de weg voor debiteurbewaking. Even los van het feit dat je mogelijk wilt dat de factuur voor dat de opleiding start betaald wordt. Mijn advies is dan ook om te wachten op de automatische facturatie module waarbij je het factuurmoment kan relateren aan de opleiding.

over onze support

Op support vind je de kennisbank van Coachview. Hierin vind je de meest gestelde vragen aan de helpdesk en uitgebreide informatie om met modules te starten. Mis je iets? Laat het de telefonische helpdesk weten via 088 44 88 555, of stuur een mail naar support@coachview.net