Coachview support

nieuw ticket ticket status

Bestaande opleiding kopieren

Is het een idee om het mogelijk te maken een bestaande opleiding te kopieren?

Op deze manier kun je met bestaande settings een nieuwe opleiding aanmaken zonder al die clicks die nodig zijn om dat helemaal opnieuw te doen.

Ben benieuwd.

Olivier

Hoi Olivier,

Goed idee en bedankt voor je moeite om het op ons portaal te posten.
In de komende release is het kopiëren van de opleidingssoort gerealiseerd. Deze wordt morgen getest en we hopen dat deze release deze of volgende week wordt geïnstalleerd.
Het kopiëren van een opleiding is wat complexer aangezien je kan kiezen voor met of zonder deelnemers. Eventueel een opleiding van een andere soort etc.
In de 'direct inschrijven' tab kun je al een groep deelnemers van een andere opleiding selecteren, zodat je een opleidingsgroep kan door plannen in een vervolg training.

Kun je me laten weten in welke situatie je hiervan het voordeel ziet ten opzichte van het maken van een nieuwe opleiding op basis van een opleidingssoort?
Alvast erg bedankt en met vriendelijke groet,
Frank

Het is met name prettig voor ons omdat wij soms wel voor groepen van 500 man dezelfde training inplannen. Dan is het een enorme klus als je per 12 deelnemers een nieuwe opleiding helemaal aan moet maken met alle bijzonderheden van dien.

Duidelijk. Mag ik vragen welke handelingen opleiding specifiek zijn? Zijn dat maatwerkonderdelen of betreft dat de locatie en/of docenten die zijn gekoppeld? Met of zonder de data?
Dus welke zaken worden niet vanuit de soort meegenomen die het makkelijk maken om een opleiding te kopieren? Groeten Frank

Frank,

het is mij met name te doen om zaken als maximaal aantal deelnemers per onderdeel.

Specifieke zaken als locatie en locatierol.

Docent en docentrol

Dus eigenlijk een opleidingssoort waar ik al een opleiding van heb gemaakt die voor een bepaalde klant meerdere keren op die manier wordt verzorgd. Soms hebben de zalen beperkingen qua aantal deelnemers. Of bv de opleidingssoort examen die kent een beperking in aantal deelnemers.

Verder wil ik graag iemand bij ons op kantoor hebben op korte termijn die de opleidingsvarianten helpt maken en instellen.

Kun jij dat aanzwengelen?

Thx,

Olivier

Het lijkt me dat dit wel zaken zijn die je bij de opleidingssoort kan inrichten. In de volgende release (oplevertermijn binnen 2 weken) kun je een opleidingssoort kopiëren.  Mogelijk dat dat al helpt bij het maken van specifieke opleidingssoorten.

M.b.t. je verzoek zal ik Remy vragen om een afspraak met je te maken om de opleidingsvarianten door te spreken.
Gr Frank

Aanmelden om een reactie te posten

over onze support

Op support vind je de kennisbank van Coachview. Hierin vind je de meest gestelde vragen aan de helpdesk en uitgebreide informatie om met modules te starten. Mis je iets? Laat het de telefonische helpdesk weten via 088 44 88 555, of stuur een mail naar support@coachview.net